AnnaFrida

Alla inlägg under juli 2013

Av Frida - 31 juli 2013 19:11

Alltså fasen vad mycket jag tampas med nu... Spinn, sniglar, mjöldagg, löss, och nu de förbaskade larverna! Urk...

För övrigt skördar jag för fullt av massa! Underbart, men mycket blir skadat av skadedjuren :-/...

Av Frida - 21 juli 2013 10:42

Ett salladshuvud fick komma in och ätas upp :-)

Av Frida - 16 juli 2013 17:43

Nu myser jag mest runt i trädgården och plockar det ogräs jag känner för, nyper lite tjuvar och vattnar för fullt... Har varit tillbaka från semestern i några dagar nu och det hade växt rejält när jag kom tillbaka! Mycket fix direkt någon dag, men nu är det mest mindre underhåll..

Av Frida - 4 juli 2013 23:56

Är i nordnorge och myser med familjen, men kan inte låta bli att sakna min växande trädgård! Den 13:de Juli är jag hemma igen :-)!

Ovido - Quiz & Flashcards